Första pris i DensomkännerMaddebäst-tävlingen!

Lena Sara Elisabeth Pierre, du känner enligt frågorna mig allra bäst! Jag ska här försöka skapa ett fint inlägg tillängnat bara dig. :)

Kan du tänka dig att vi har känt varandra i snart 8 år? Tiden går fort när man har roligt. Och med dig har jag alltid roligt. Usch, jag har svårt att skriva och prata om känslor, men du vet ju redan att jag älskar dig en massa, massa...

Du är kramgo, stöttar och peppar mig, får mig att tro på mina drömmar, du har humor och vi gillar samma saker. Perfekt par alltså! Jag tycker inte att jag behöver säga något mer än att du är en av de bästa vännerna man kan ha!

Puss&kram till dig min vän <3

Kommentarer
Postat av: frida

svar: Douige såklart ;) Haha.
Oliver James är ruskigt snygg!

2007-10-16 @ 16:15:12
URL: http://fridayy.blogg.se
Postat av: Sara

ÅH DIN UNDERBARA MÄNNISKA! det går inte med ord att beskriva hur mycket jag älskar dig. 8 år är en lång tid, men bättre kan vi. jag kommer alltid att finnas här för dig, bara så att du vet. tillsammans genom allt. stöttpelare var ordet, om än inte själsfränder. utan dig vet jag inte vad jag skulle göra. MADELEINE HELENA SÖDERBERG; du är mitt allt! HJÄRTA

2007-10-16 @ 19:55:19
URL: http://sarapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0