Everyday is like sunday.

Jag är något jobbig. Hostar titt som tätt, och såklart passar jag på när det verkligen är helt fel läge. Äckelpäckel.

Igår skickade jag efter två egendesignade skal till min lilla mobilephööööne. 230 kr inklusive frakt, det tycker jag banne mig inte är särskilt dyrt. Om de är fina funderar jag på att skicka efter fler. Kul att ha något man gjort själv, och att telefonen inte kommer se ut som alla andra Sony Ericsson w508.

Borde egentligen börja skriva på logosargumentationen, men orkar inte. Jag är ju medveten om att jag alltid skjuter upp saker, ändå fortsätter jag. Ah well.

Kommentarer
Postat av: AnnG

Åh :D Bild please? :)

2009-10-06 @ 18:57:12
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Madde

Det får du om två veckor ungefär, när skalen har kommit ;)

2009-10-06 @ 19:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0