Jag försöker att ändra mig men när jag blundar gör det fortfarande ont.

Någon annan finns överallt. Jag läste, och såg att jag nästan inte fanns någonstans. Men man ska inte tänka så. Jag önskar att jag inte tänkte så, att jag inte kände det där onda som kanske är avundsjuka. Att jag kunde känna endast glädje för någon annans skull.

Man får det man förtjänar. Man ska inte alltid behöva höra att man betyder något.

Om jag inte vore så jobbig och deppig och tjatade om allt jobbigt som egentligen inte finns, vore jag så himla mycket mer omtyckt och folk skulle inte tänka i hemlighet att jag var just jobbig, deppig och tjatig. (Jag vet att jag har personer som tycker om mig, men jag vet också att jag är så otroligt påfrestande när jag håller på som jag gör. Jag förstår att folk då och då inte orkar med mig!)

På tal om något helt annat funderar jag på att skaffa en iPod touch och uppgradera min Spotify till premium så jag kan lyssna offline i just iPoden. Det känns som en dröm. Älskade musik. <3 Men har jag råd? Tycker ni jag ska göra det?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag som fått för mig att du inte gillar touch! Men jag minns säkert fel. Min touch är grym, love it. Hela grejen med ett spotify-premium konto låter rätt bra. Man blir allt en aning sugen.

2010-03-26 @ 10:02:04
URL: http://sarapierre.blogg.se/
Postat av: M

Sara: du får för dig så mycket, ja ;) ja men nu var det frågan om jag skulle kosta på mig en sådan, om det är värt det. och inte om du tycker det låter som en bra idé för dig. ;P hjälp tack! jag kan inte ta beslut själv...

2010-03-26 @ 12:53:38
Postat av: AnnG

Jag förstår hur du känner. Ibland tror man att man betyder som mest när man står med på så många ställen som möjligt. Men det stämmer ju inte. Ofta nämner jag de som betyder mest minst, för att de är så otroligt självklara, även om det är fel.



Har läst allt jag missat av dig nu iallafall, och jag blir ledsen och får ont i hjärtat och glad på samma gång. du är så klok och skriver så fint och roligt, men verkar alltför ofta sorgsen, och då blir jag också sorgsen. jag vill att märd ska vara glad ju! men kanske skriver du oftast när du är nere och behöver skriva av dig, och inte när du är glad?

2010-04-04 @ 09:48:18
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, det var inte riktigt så jag menade. iPod touch är en bra grej och jag tror du skulle trivas med den. Huruvida du borde lägga pengar på den kan inte jag avgöra. I vilket fall som helst vet jag att du kommer ta rätt beslut när det väl är aktuellt! :)

Och om man är en flitig användare av Spotify skulle jag vilja påstå att Premium är en bra grej, baserat på recensioner av andra användare. Om jag inte minns fel är det inte så stor summa det handlar om varje månad, eller hur?

2010-04-12 @ 19:03:24
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0