Knasigt.

Varför gör man alltid slut i februari? Det är nog allahjärtansdag som förstör. Eller att man vaknar ur januaridvalan och inser att det nya året skulle vara bättre utan den andra. Men det är ju dumt. Sånt ska man ju helst inte komma fram till. Det önskar jag att jag ska slippa i framtiden.

Man kanske skulle hitta nån att hångla med? När Sebastian Kraupp helt fantastiskt slog bort fyra schweiziska stenar i bronsmatchen skrek jag att det var precis vad jag ville göra med honom. Min mamma höll på att skratta ihjäl sig. Sen förlorade grabbarna tyvärr matchen, men de fortsätter ändå att vara mina OS-favoriter (vid sidan av Björn Ferry och längdkillarna såklart... hmm, männens OS indeed!). Som sagt, den där Sebastian vore något. Men min lillasyster tycker han ser ut som en grottmänniska. Man har uppenbarligen olika smak och det är väl tur det.

Förresten, Kristen Stewart - håll dig till en flickfavorit. Läste att du haft ett one night stand med Orlando (vad ska han med en så ung tjej till liksom? ;P). Och att Pattinson tillkännagivit att ni är tillsammans. Well well... Veckans NU är kanske inte att lita på. Lite irriterad kan jag får vara ändå. Tycker Orlando kan gifta sig med Miranda snart så jag kan begrava honom. Å andra sidan har han varit ganska väl undangömd under en lång tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen någon som förstår attraktionen för en fantastisk, och snygg(!), tävlingsmann! Vad skulle man göra utan sina hjältar liksom? och jää. det där med att vilja hångla upp dem - du har mitt fulla stöd.

Dock kan jag inte hålla med om att pojkarna är to die for, men den där Sebastian är inte helt fel nej. och jag tänker inte skriva vem jag är för det vet du redan. annars kan du fråga amanda. hon vet på 2 sek vem som skrivit detta inlägg :p <3

2010-03-02 @ 20:14:53
Postat av: amanda

vilka har gjort slut? jag tror inte jag känner till ett enda par som gjort slut den här februarin.



jag fann det här inlägget mycket underhållande må jag säga. allt snack om hångel och men var very funny indeed. satsa på han sebastian, han låter som en riktig man! (eller kanske ännu hellre orlando om han skulle råka ha vettet att göra slut med den där miranda istället för att gifta sig med henne.



haha, och till anonym kommenterare har jag endast en sak att säga: det tog mycket mindre än två sekunder att lista ut din identitet yes. :p

2010-03-02 @ 21:46:16
URL: http://charlice.webblogg.com
Postat av: Elin

Missade du curlingdamerna? Kalla? Haag? Anja? Jag tycker dem gjorde ett pretty good job de också! Så ge inte killarna all ära! :)

2010-03-02 @ 23:56:56
Postat av: Daniel

Till anonym kommenterare: Till och med jag kunde lista ut din identitet rätt så snabbt, right amzzan_89? ;)



Ja, klart man skulle vilja hångla upp Sebastian Kraupp! Jag menar, vem skulle inte vilja göra det?

2010-03-03 @ 13:27:40
Postat av: Daniel

Note: Så att missförstånd inte uppstår, finns viss ironi i mitt tidigare inlägg. Jag är egentligen inte så burdus och löjlig. Sen så kan jag tillägga att jag kom hit genom att Amanda har surfat på min dator. Ber om ursäkt för att jag våldsgästar din blogg Madeleine!

2010-03-03 @ 19:07:16
Postat av: M

du anonyma: haha, jag förstod vem det var på "jää" och att du gillar tävlingsmän ;) jag älskar curlingkillarna!



amanda: jag såg på bdb att johanna som vi umgicks med i london en kväll (med erika, du vet) har gjort slut med sin pojkvän som hon varit tillsammans med länge. och så läser jag bloggar om folk som har problem med sina relationer såhär i vintertider.



haha, jag tror att jag behöver en riktig man! eller en som är en blandning av pojke och man. en med fint hår, vackra ögon, lite muskler och snygga kläder. men sluta kill me med ditt "han kan göra slut med miranda och bli ihop med dig istället" för det kommer aldrig SKE! ;P



Elin: Jag menade mer att herrarna överraskade mer. Curlingdamerna och Anja har ju vunnit förr. Och Kalla och Haag har varit högt upp under säsongen. :)



Daniel: Haha, ingen fara. ;)

2010-03-06 @ 16:59:54
Postat av: AnnG

Haha sota mardie! Men vad jag forstatt kan man inte lita ett enda dugg pa den dar tidningen. Vard skulle Orlando med henne att gora? Och tyvarr (skulle vara skont att veta vad som hander ju! :P) tillkannagav Pattinson inte deras forhallande. En reporter fragade om han ar pa galan tillsammans med Kristen och han svarade "We are here together, yes". Vilket kan bade vara och icke vara ett statement. Och usch vilken nord jag ar som vet sant! :P



Aja, POESS iallafall!

2010-03-07 @ 03:02:48
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0