Måste se "Sugar - I hetaste laget" på Oscarsteatern i höst. (alltså musikalversionen av min favoritfilm)

Är han inte lite underbar? Ibland finner jag mig själv så oerhört dragen till sådana män. Indierockare med pojkigt utseende, fina kläder och rufsigt hår. Kanske är jag också lite av en drogromantiker? Självklart inte på det sätt man kanske kan tro. Jag skulle aldrig testa själv, precis som jag aldrig kommer röka en cigarett. Och jag är egentligen rädd för droger, rädd för vad de gör med den som tar dem och hur det påverkar personerna i dennes närhet. Men det finns en annan vinkel, och det är att det liksom känns lite som att det hör ihop med sådana killar, exempelvis just denna kille. Han liksom utstrålar lite weed. På ett fint sätt. Går det ihop?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0