Sense.

Jag vill tacka kloka ramlad som hjälpte mig in på rätt väg i min förvirring kring den där saken som förmodligen är ett stort jäkla hjortron egentligen, men som bara har känts som ett hallon den senaste tiden. Som nog helt enkelt inte är menat att vara mitt hjortron, utan någon annans (även om jag drömde om svartsjuka och dibs gällande detta hjortron en natt för inte så länge sedan). Så du Någon Annan - ta väl hand om hjortronet. Det är ett fint bär, men ett annat som passar mig bättre väntar där ute. Vill jag tro.

Kommentarer
Postat av: lina

jaa märdie, för när det är rätt vet man det och behöver inte gå runt och försöka övertala sig själv. då är det snarare tvärtom: man försöker lugna ner sina känslor för att de är alldeles för stora för att få plats - och alldeles för stora för att vara logiska. för som alla vet: kärlek är inte det minsta logisk. det är därför vi inte faller för den där "perfekte" killen som verkar så snäll och fin utan istället finner oss själva knockade av någon som inte alls är den vi föreställde oss att vi skulle bli kära i.



allt händer av en anledning, som terra brukar säga.

2010-03-09 @ 08:27:59
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: AnnG

hihi vad glad jag blir när ni fina citerar mig :]

2010-04-04 @ 09:40:00
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Lucke

Var med och tävla om ett tandblekningskit på min blogg :)

2010-04-04 @ 10:15:47
URL: http://lucken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0