Vet ni vad Stina Hansson tycker? Inte jag heller, och jag som måste veta.

Augustinus är nog den jobbigaste nissen jag mött. Men honom ska jag inte tänka på under resten av kvällen. Jag ska tänka på Riley och Alice och Paul i den fina bok jag började läsa i morse. Och förresten, läs Den perfekte vännen för annars kommer ni att ångra er. Eller, det vet ju inte jag egentligen. Men den är så himla bra. Fyndig och fantastisk. Och novellen Rummet var inte alls som jag trott. Hoppas ni blev lite nyfikna. Dock kan jag inte låta bli att irritera mig på att Jonas Karlsson skriver "dom" istället för "dem". Kanske får jag tänka att det bidrar till hans originalitet, hans stil. Men jag hatar när folk som är bra på att skriva inte skriver bra hela vägen fram!

Förresten, jag är helt besatt av Julian Casablancas – 11th Dimension. Så bra, så bra. Första gången jag lyssnade blev jag överraskad när refrängen kom. Det är inte ofta refränger överraskar på ett sådant sätt. Som en egen sång i sången. Awesome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0