Make believe around the clock, play your part until you drop.

Nu ligger dessa två little black ones på min säng och de är om möjligt ännu finare än på bilderna. Jag vet att ni sett dem förut men här är de två jag valde att köpa:



Vilken ska jag ha på mig imorgon kväll? Då är det nämligen korridorsfest hos en vän och jag ska umgås med många fina människor som jag har lärt känna under det dryga året jag spenderat i Uppsala. Lär bli hur fint som helst! En vän har köpt en flaska Koskenkorva som vi ska dela på och blanda drinkar med. Jag hoppas han inte köpte den största flaskan...

Kommentarer
Postat av: a

jg tycker du ska satsa på nr 2!

vem inhandlar spriten? bäst för honom att han köper en liten flaska, annars ska jag allt läxa upp honom när jag kommer på besök. :p

2010-11-12 @ 15:55:09
Postat av: M

En röst på nummer två alltså! Får jag inga fler röster blir det garanterat den. Själv kan jag inte bestämma mig, hihi.



Det är Kim som handlat, hehe. Han och jag har en pakt som säger att om jag blir jättefull så måste även han bli det. Men jag tror han köpte en kvarting faktiskt. Hoppas det, haha!

2010-11-12 @ 15:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0