Lite bajsigt är det.

När jag bestämt mig och faktiskt känner för att plugga dyker någon slags förkylningsinfluensaskitgrej upp och jag orkar inte anstränga hjärnan det minsta. Rakblad och snusk i halsen, bomull i huvudet. Det blir liksom inte direkt lättare att vara duktig nu. Stressångest. Och denna förkylning talar dessutom mot att jag ska kunna gå på grillfesten imorgon även om Kim inte ska flytta. Har mer eller mindre gett upp på det. Gnällmadde men ja.. inget jobbar med mig just nu, känns det som.

Men idag kommer äntligen Tilda hit och om jag orkar ska jag hjälpa henne att fixa i lägenheten. Det är en ljuspunkt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: AnnG

Jag hoppas du blir bättre, så att jag får se dig en sista gång innan du åker till Uppsala! (Om vi inte båda hamnar på Viktors kräftskiva vill säga!:] )

2011-07-27 @ 12:56:41
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: M

Men jag är ju i Uppsala nu så ska jag vara med på grillfesten måste jag åka till Flen imorgon. Jag vill gärna träffa dig då fina du, men det verkar tyvärr inte bli så som sagt... Det lutar dock starkt åt att jag kommer till Räverud och släpar troligen med mig Kim också :)

2011-07-27 @ 13:19:44
Postat av: Sara

Åh gumman, det är väl inte rättvist att du ska gå och bli sjuk igen! Hoppas du mår bättre snart<3

2011-07-28 @ 10:35:34
URL: http://sarapierre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0