Do you think time could pass me by?

Livet är inte enkelt. Men om det vore enkelt skulle vi inte ha något att gnälla över. Så det så.

Nu börjar jag bli riktigt trött på vår dator. Den vill inte fungera ordentligt. Fast det är inte så konstigt med tanke på den gigantiska attack av virus och spionprogram som den nyligen varit utsatt för. Dock önskar jag att den åtminstone kunde sluta vara så seg. Nåja, jag får väl önska mig en egen dator när jag fyller. Hur troligt det är att min önskan kommer att slå in är en annan historia...

Em & Ebbs, ni lyser upp min värld och jag älskar er så mycket!

 


Kommentarer
Postat av: lina

nojs! ganska söta barn där må jag säga ;)

2007-08-10 @ 10:16:10
Postat av: Anonym

Mhmmm! :D

2007-08-10 @ 12:59:03
Postat av: Brorsan

De älskar dig också. Bara så att du vet. Precis som jag!

2007-09-11 @ 08:39:15
URL: http://turpentine.zoomin.se
Postat av: Madde

Detsamma, käre bror! Och tack! :)

2007-09-12 @ 15:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0