I skolan

Sitter som ni förstår i skolan. Här finns det inte mycket att göra. Eller jo, om man vill plugga, men jag känner att jag tar det senare. Har en bok att läsa några kapitel i och kan ändå inte koncentrera mig när jag sitter såhär bland folk.

Så vad händer i mitt liv just nu? Ja, om ni läst förra inlägget så vet ni att jag inte mår så bra. Men min pappa mår nog sämre än jag. Det är förståeligt. Annars har det inte hänt nåt speciellt. Såhär på hösten börjar allt kännas tråkigt på något sätt. Som att man hamnar i någon sorts dvala i väntan på något bättre. Det är jobbigt när det är på gränsen till vinter (okej, kanske inte riktigt än). Det inte är jättekallt, men det är heller inte varmt. Det enda positiva med hösten är att luften blir friskare och att jag Får Fira Födelsedag. Snart blir jag 18 och det är lite läskigt på något sätt. Det känns lite som att jag inte är redo. Jag vet inte riktigt vad som kommer krävas av mig men det känns som att det kommer börja ställas en massa krav som man inte har haft innan. Men det kanske bara är något jag fått för mig. Jag hoppas det...

Some people run right into the fire and some people hide their every desire.
Some people fight and some people fall. Others pretend they don't care at all.

If you wanna fight I'll stand there beside you. The day that you fall I'll be there behind you to pick up the pieces.
If you don't believe me then just look into my eyes 'cause the heart never lies...


Kommentarer
Postat av: sandra

the heart never lies ! aaaw mcfly ! <3

2007-08-30 @ 22:07:29
URL: http://sandraao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0