Jag är inget... och du är allt!

Är det inte typiskt att det ska vara molnigt och regn på en söndag? Kan man inte få lite finare väder när det nu närmar sig sommarlovets sista vecka? Gaah. Jag vill verkligen ha lite sommar nu!


När jag såg denna dans på "So you think you can dance" blev jag nästan förtrollad. Låten är underbar och dansen är jättefin. Titta gärna! :)
http://www.youtube.com/watch?v=DDPKKYhatUY 

Skönt ändå att en ny vecka snart börjar, för den är förhoppningsvis utan en massa tråkigheter. Vi haft nog med jobbiga grejer denna vecka; Farmor, Jessie... Hela familjen mår ju dåligt av det. Jag kan meddela att min huvudvärk går på högvarv. Nåja, det blir kanske bättre snart. Kanske...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sådär vill jag också kunna sjunga. och det skulle inte vara helt fel att kunna dansa sådär heller. :)

2007-08-17 @ 18:12:25
Postat av: Sara

naaw, mads. må inte dåligt! vill också kunna sjunga :S

2007-08-20 @ 20:09:00
URL: http://sarapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0