Jag idag

Jag lånar dessa listor av några intet ont anande tjejer. Hoppas det är okej. ;)

Nu känner jag mig;

[ ] Fet
[/] Lycklig
[x] Tråkig
[ ] Cp
[ ] Hungrig
[ ] Lönnfet
[x] Konstig
[/] Glad
[ ] Efterhängsen
[X] Datanördig
[X gånger två, minst] Ledsen
[X] På fel ställe (borde sitta nere i soffan och läsa de ca 30 sidor jag har kvar att läsa i en bok som vi har i läxa tills imorgon)

Ibland tänker jag;

[x] Jag är fattig
[x] Jag är misslyckad
[/] Jag är bäst i världen
[ ] Titta på mig, titta på mig!
[x] Uh, jag måste bara lägga mig på golvet
[x] Jag vill bara dö
[x] Mamma är underbar
[ ] Shit assooo, jag måste äta fiskbullar. (Har ALDRIG hänt!)
[ ] Fyfan, ta av dig brallorna.
[ ] Jävla blattefan!
[x] Men ursäkta miiig?
[ ] Jag är bara så otroligt snygg.

När du hör glassbilen komma tänker du ibland;

[ ] Pappa betalar, jag sticker dit
[x] Jobbiga glassbil
[ ] Jag vill slänga ägg på den
[x] Auuuuuuh, jag är sugen på glass
[x] Finns det nån glass i frysen?
[ ] Undrar om de har glass som smakar sprit?

Idag har du;

[x] Tittat på tv
[x] Skickat ett/flera sms
[ ] Ätit leverpastej
[ ] Varit ego
[ ] Ätit gurka
[ ] Flygit helikopter
[ ] Bjussat någon på godis
[ ] Kastat sten
[ ] Badat
[ ] Tittat nonstop på solen
[ ] Lekt med dockor
[x] Lyssnat på musik
[x] Bäddat min säng
[ ] Skrivit ditt namn
[ ] Dragit upp granplantor
[ ] Känt av jordens dragningskraft
[ ] Skickat ett vykort/brev
[ ] Magplaskat rätt in i en bebispool
[ ] Glömt att du har en kompis som heter Bert
[x] Hatat det du gör just nu
[x] Tappat balansen
[x] Sjungit
[x] Duschat
[x] Läst någonting
[ ] Solat

Jag känner en;

[ ] Egon
[ ] Linus
[ ] Jerker
[ ] Magnus
[/] Simon
[ ] Svea
[ ] Sven
[/] Gördis
[x] Johan
[ ] Jennifer
[/] Jörgen
[x] Elin
[ ] Elsa
[x] Margareta
[x] Malin
[x] Sara
[ ] Caroline
[x] Pontus
[ ] Stefan
[ ] Sven-Runar
[x] Ida
[ ] Mulle

Jag gissar att du som läser detta har;

[ ] mycket att göra
[x] inget att göra
[ ] roligt
[ ] väldigt underhållande
[ ] avlidningstråkigt

Brukar du:

Peta dig i näsan: Njae, det händer bara vid okontrollerbara tillfällen - har nämligen vaknat av att jag pillat mig själv i näsan. UUUUSCH! Censur!
Titta på dig själv i spegeln: Det händer.
Gnälla: Haha, ja, det är vad jag gör. Konstant. Alltid. Eller, nästan iallafall.
Skrika: Inte så ofta. Sparar det till de mest krävande situationerna. 
Sova: På nätterna åtminstone.
Ha ångest: Oh ja.
Skada dig själv med flit: Nej
Ta medeciner du inte borde: Nej. Och vad är detta för frågor?
Drömma mardrömmar: Det händer.
Drömma sexdrömmar: Har hänt. Men ingen har varit trevlig. Haha...
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Nja, det beror på hur man ser det.  
Klä dig i svart: Jadå, det händer. 
Gå till kyrkan: Nja..bara vid speciella tillfällen.
Gå i skolan: Tyvärr.
Röka: Nej, det är slöseri med liv.
Hata folk: Hata är ett starkt ord. Ogilla mycket är bättre.
Lita på folk: Jag vet vilka jag KAN lita på, om man säger så.

Vem:

Saknar du: Farmor... och morfar <3
Vill du döda: Känner inget behov av att ta livet av någon just nu.  
Rörde dig sist: Astor
Vill du slå: Mig själv, eftersom jag sitter här istället för att plugga som jag verkligen måste göra. 
Vill du kittla: Hmm... Dunno
Kramade du sist: Sandy? Vi kramas ofta. :D
Vill du prata med: Oj vad svårt. Ingen just nu faktiskt.
Skrek du på sist: AnnG i lördags tror jag ;) 
Vill du vara som: Någon underbart rar, söt, tursam och lycklig person. 
Sårade dig senast: Hmm...
Vill du bli galet full med: INTE med någon familjemedlem iallafall. Kanske med någon som kan ta hand om mig om något går galet. Jag vet nämligen hur saker kan bli när någon är full. 
Gjorde dig riktigt glad senast: Hmm..
Är vackrast på jorden: Oj. Det är konkurrens om den platsen. Det finns många vackra människor. Sandy bland andra. ;)


Har du:

För många vänner: Nej, alldeles lagom. 
Förföljelsemani: Av och till. 
Tvångstankar: Tyvärr
Någon annan psykisk sjukdom: Hoppas inte! 
Någon fysisk sjukdom: Nej, inte vad jag vet. Hjälp. :P
Någon skada: Inte nu, men har genomlidigt en hel del benbrott i mina dagar.
Färgat håret: Japp, men det var längesen. 
Några piercings: Bara igenväxta hål i öronen.
Egen dator: Nej, men HOPPAS FÅ EN. peppar peppar...
Bra självförtroende: Njaaa...
Kysst någon: Mmm, men alldeles för längesen ;) 
Bjudit ut någon: Nja
Varit kär: Ja, eller... kanske...vet inte... 
Dumpat någon: Ja...
Stulit någonting: Nej 


Hur:

Går du: Enligt min lillasyster går jag som om jag ber om ursäkt för att jag finns. ;) 
Svarar du i telefonen: Söderberg svarar jag hemma och Hallå/Hej det är Madde på mobilen
Fördriver du tiden: På alla möjliga vis.
Mycket pengar har du: Ca 1000 kr. Haha, je suis riche!
Tjänar du pengar: Inte alls. Men nästa sommar? 
Ofta bäddar du sängen: Vareviga dag. 
Ofta diskar du: Inte så ofta, nej. Diskmaskin vettu.
Ofta städar du: Det händer. Dammsuger osv. Erbjuder mig att hjälpa till mer, men ofta säger mamma att hon klarar sig själv. Underbar mamma med andra ord.
Många stör du dig på: MÅNGA
Ofta träffar du din familj: 3/5 varje dag
 

Tror du:

Att du kommer bli något: Hoppas innerligt det.  
På rymdvarelser: Kanske
Att folk tycker om dig: Vissa, andra inte. 
På ett liv efter detta: Vet inte. Jag undrar bara - vart tar själen vägen? ;)
Att fiskar kan tänka: Ja, men de har väldigt små hjärnor så de får kanske inte så mycket tänkt på en dag. ;)
Att du kommer leva länge: Ja


Välj:

Katt eller hund: Katter. De är självständiga, urmysiga och har fantastiska personligheter. Men hundar är också söta.
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Mittemellan
Vatten eller land:  Kan inte välja
Sex eller kyssar: Hmm... 
Telefon eller internet: Är lite obekväm i luren. Så internet blir det väl. 
Musik eller tystnad: Oftast musik.
Bok eller film: Det varierar, älskar båda alternativen.
Leva eller dö: Leva. Men ibland vill jag dö.

Nej, fy på mig. Jag som borde plugga! Nu kommer jag behöva läsa hela natten för att hinna. Jag tror det är första gången som jag har struntat i läxan för att jag helt enkelt inte orkar...


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Ja, det var ju dig jag fick listan ifrån :D dom är faktsikt riktigt roliga (Y) :D

2007-09-02 @ 16:55:13
URL: http://gotanapalmheart.blogg.se
Postat av: Emelie

hm, eposten skulle igentligen ha vart på e-postadress.
Jag tänkte mig inte riktigt för där .. xb

2007-09-02 @ 17:07:24
URL: http://gotanapalmheart.blogg.se
Postat av: din älskade lillasyster :)

"Enligt min lillasyster går jag som om jag ber om ursäkt för att jag finns. ;)" HAHAHA , gumman :)

2007-09-04 @ 17:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0