She has thrown it all away.

Tiden har verkligen hunnit ikapp mig. Och alla andra för den delen. Det känns otroligt konstigt att skolan börjar imorgon eftersom det känns som att man inte har haft annat än sommarlov. Jag vet inte hur det kommer kännas att börja plugga igen men en sak vet jag - det kommer bli urkul att träffa alla trevliga människor igen! Har känt mig en aning isolerad här - och visst, det är till stor del mitt eget fel, men ändå... 

Så vad har jag fördrivit denna sommar (som jag nu i efterhand inser att jag inte har uppskattat medan den varade) med? Inte har det hänt mycket... Jag har lyssnat på musik, tittat på tv och film, solat (precis som alla andra som har haft lov). Träffat en del vänner en hel del, men även familjen. Jag tänker då först på Ebba och Emilia, som är de sötaste och smartaste ungarna under 2 år som jag träffat. I början av augusti tillbringade jag dessutom fyra dagar på Öland tillsammans med Josse och hennes familj. Det var väldans trevligt. 

I början av sommaren fick jag också upp ögonen för ytterligare söta engelsmän. Vad är det mellan mig och England egentligen? Jag börjar tro att ödet vill att jag ska dit en dag, och ja, varför inte? Lite regn (ehm, enligt fördomar året runt) har väl ingen dött av?

Vad har jag mer gjort? Jag vet vad jag INTE gjort och det är jobbat. Men söker man till 8 ställen kan man inte göra mycket mer.

Men allvarligt talat - jag tror att jag har slösat bort det mesta av sommarlovet på att göra ingenting. Jag kan dessutom inte komma fram till om det är bra eller dåligt... 

  

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har spenderat mycket tid med mig. Hoppas att du inte ångrar det - det gör inte jag i alla fall ;) och bara så att du vet, du är inte den enda som vill dit. ville dit redan innan, men nu har jag gett mig fan på att jag ska dit. undrar om det finns något öde och karma och sånt? börjar nästan undra..

2007-08-20 @ 23:11:41
URL: http://sarapierre.blogg.se
Postat av: Maddu

Nej, ångrar det inte. Jag har alltid älskat England och fasen så najs det var där (förutom vårt äckliga, vidriga och absolut sämsta hotellrum i hela London). :D

2007-08-21 @ 11:57:06
URL: http://maddyyyy.blogg.se
Postat av: Sara

haha, tur för dig ;) förstår det - har faktiskt också alltid gillat England. :D

2007-08-21 @ 21:54:05
URL: http://sarapierre.blogg.se
Postat av: Sara

svar: haha, förstår dig ;) men gillar det dock ändå - starka färger är ju ofta min grej, som du vet ;D
tack :)

2007-08-21 @ 21:55:19
URL: http://sarapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0