Tired of being tired

Jag är så himla mentalt och fysiskt trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Det känns som att allt går dåligt nu... Skolan är jobbig och det känns som att det bara kommer att skita sig! Nej, jag vill inte vara negativ men jag är i det känslostadiet nu. Ingenting känns roligt...

Jag har länge känt att jag gärna skulle vilja bli jurist i framtiden, men det känns som att jag kommer förstöra för mig själv genom att inte få tillräckligt bra betyg! Vad ska jag göra? All denna press (som nog egentligen är från mig själv) gör att jag blir så deppig! Jag vill ha jättebra betyg! GAH!

JAG BEHÖVER EN KRAM! Och att någon med ärlighet säger att allt kommer att bli bra...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Allt kommer att bli bra. Jag vet att det inte känns så nu, men det kommer faktiskt att ordna sig.

2007-12-13 @ 22:14:56
Postat av: Näddäly

kramelikram på dig!

känner samma sak, är så sjukt trött på allt, vill vara ledig, åka från gråa sverige.. långt bort, till något varmt härligt place.

2007-12-13 @ 22:15:19
URL: http://flourtanten.blogg.se
Postat av: lina

allt kommer att bli bra, jag lovarlovarlovar

2007-12-15 @ 01:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0