Fredag

Jag har läst i senaste VeckoRevyn om vad som gör en blogg till en succé. Och jag kan direkt säga att jag inte uppfyllde särskilt många av kraven för en toppblogg. Jag skriver inte varje dag, jag riktar inte in mig på något särskilt, jag försöker inte tvinga på bloggen på mina vänner och jag tror inte att jag provocerar någon. Dessutom skriver jag inte om något som kan intressera någon annan, så varför skriver jag då blogg? Jag tror min anledning är att det kan vara väldigt skönt att skriva av sig, precis som jag gör just nu. Fiffigt, va? ;)

Snart ska jag fixa och trixa lite innan jag ska gå till Johanna/Ebby. Sedan går Ebby, jag och Milli till Sveaparken och möter de andra. Och så blir det Redlight kl. 8.
 
I helgen tänker jag göra minsta möjliga. Lite plugg blir det väl, men jag behöver inte stressa som jag brukar. :)

I don't want to run away, but I can't take it, I don't understand. If I'm not made for you then why does my heart tell me that I am?

Dagens favorit:
Everything - Michael Bublé

Kommentarer
Postat av: Lina

jag gillar din blogg märd (:

2007-06-02 @ 11:37:56
Postat av: Maddu

Åh, tack. :)

2007-06-07 @ 08:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0