She falls asleep and all she thinks about is you

Åh, vilken härlig dag! Eller, ja, det är skönt att det inte regnar i allafall! Jag sitter här och lyssnar på musik, just nu Justin Timberlakes "Lovestoned" - superbra! Vid fyra ungefär väntas Amanda höra av sig. Ska bli jättekul att träffa henne, har saknat henne mycket. Och någon av de närmaste dagarna måste jag ju träffa Josse A, det var ett bra tag sen nu. Men alla ni andra tjejs, ni får inte tro att jag har glömt er! Jag saknar er jättemycket! Senaste tiden har jag umgåtts en hel del med Sara, och vi har haft jättetrevligt. Tack för att du finns!

När posten kom idag blev jag glad eftersom betygen kom! Och nej, jag är inte glad för att jag fick se alla betyg (så nördig är jag inte), utan jag är glad för ett betyg jag kämpat för - MVG i Historia A! YEEEAAAAH! :D Jag vill då passa på att tacka mina tjejs som stöttade mig när jag kämpade med kompensationsuppgifterna. En extra puss till Sandy som var snäll och läste igenom dem. Ni är världens bästa vänner, så tack för att ni finns!

Jag önskar att vädret kunde vara som det var precis innan skolavslutningen. Nu har jag liksom ingen lust att lägga mig och sola, för solen verkar inte vilja vara framme tillräckligt länge. KOM IGEN NU SOMMAREN!

 <--- Checka in denna urgulliga unge. Gissa vem? ;)

Kommentarer
Postat av: Jay

Wihooo maddu! Du klara't! :D

2007-06-28 @ 14:11:49
URL: http://jayyyy.blogg.se
Postat av: Maddu

Yeeeaaah! :D

2007-06-28 @ 16:07:42
Postat av: AnnG

GRATTTIIIIIS! Vad var det jag sa? (A) ;P

2007-06-28 @ 16:08:20
Postat av: Sandy

Saknar dig gums... (L)

2007-06-28 @ 20:32:00
URL: http://sandyyyy.blogg.se
Postat av: Lina

IIIIH GRATTIS MÄRD (: och jag tror den där ungen är nån ur mcfly? ;D saknar diiig!

2007-07-02 @ 15:05:04
Postat av: Sara

Maddie, du är ju fan bäst<3 you are offically my idol now :D
och by the way, Tom är sååå söt på den bilden<3

2007-07-03 @ 15:51:41
Postat av: Sara

älskar Tom på den bilden :D såå urgullig! <3

2007-07-04 @ 13:42:26
URL: http://sarapierre.blogg.se
Postat av: sandra

åååååh ! vilken ur gullig bild på tom :) <33

2007-07-09 @ 19:53:12
URL: http://sandraao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0