Söndag...

...och jag fattar fortfarande inte att det är sommarlov. Det blir inte bättre av att vädret är som det är. Men ett faktum är; med musik i öronen blir alla regniga dagar soliga. :)

Ja, vad har jag då gjort de senaste dagarna? Träffat diverse vänner, träffat E&E och... ja, det är väl i princip vad jag hunnit med. Plus att jag och Sara har utvecklat ett visst beroende, som dock för min del har lugnat sig en del sedan jag har pratat allvar med mig själv. ;)

Imorgon blir en lugn dag. Vågar man hoppas på lite sol? Det skulle verkligen vara på tiden nu när det faktiskt är sommarlov.

I wish I could bubble wrap my heart, in case I fall and break apart.

Kommentarer
Postat av: Sara

I'm a little dazed and confused,
But life's a bitch and so are you

2007-06-20 @ 19:43:19
Postat av: Maddu

Haha, detta kan lätt uppfattas som att du tycker att jag är en bitch. ;)

2007-06-20 @ 21:01:38
Postat av: Sara

Maddie, du är inte en bitch, bara för mig ;) Du är ju fan min syster, svägerska och framtidsbuddy. Go our dreams^^

2007-06-24 @ 12:21:18
Postat av: Maddu

Ja, om bara vissa drömmar ville vara sanna. :P

2007-06-26 @ 15:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0