Spårlöst försvunnen!

Jag är totalt förvirrad. Min rakhyvel är borta och jag har ingen som helst aning om var den är! Den har bara gått upp i rök. Det är ett verkligt mysterium som jag gärna vill lösa. Jag börjar nästan tro att någon har tagit den, men vem skulle sno någon annans rakhyvel? Det troliga är att någon i familjen har gått i sömnen och lagt den någonstans och denna person är antagligen jag. Men då borde jag nästan komma ihåg att jag har flyttat den i sömnen. Nåja, om ni undrar varför jag är frånvarande (då menar jag inte kroppsligt) idag så beror det på detta. ;)

Nej, usch, nu känner jag mig nere! Haha...

Dagens favorit:
Ever the same - Rob Thomas

P.S Mamma har köpt en ny, så nu kan jag sova. ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

oj, vad dramatiskt. det kanske är astor som har snott den. för att raka bort vinterpälsen eller nåt. :P

2007-06-13 @ 15:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0