The lista

Besvaras på begäran av Paulina Bånge

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"ungefär mellan 13 och 19 år; tonår"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ehmm, det är väldigt svårt att beskriva. Fack i hårdplats staplade på hög. De är till för pappas olika papper och sånt. Haha

3. Vad var det senaste du såg på tv?
The OC


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
18.26 (18.38 var den)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
"Feeling good" med Michael Bublé

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Ca 10 minuter sedan. Har varit nere vid nallestugan och tagit några dopp tillsammans med AnnG och Amanda. :D

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Jag läste lunarbloggar.

8. Vad har du på dig?
Trosor, bh, strandklänning

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Jag minns inte, men antagligen drömde jag nåt.

10. När skrattade du senast?
För ca 10 minuter sedan tillsammans med AnnG och Amanda

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Foton, två (varför?) anslagstavlor samt två lampor.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Haha, jag kommer direkt att tänka på en ganska konstig sak. Jag lade för 5 minuter sedan märke till att jag verkar vara mer solbränd på ryggen och områdena runt den än på framsidan. Saken är bara den att jag mest har solat framsidan och jag har dessutom inte hunnit solat ryggen alls idag. Har någon en bra förklaring? Haha, låångt svar.

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Jag tycker att listor i längden kan bli lite tjatiga, men denna lista var ganska okej.

14. Vilken var den senaste filmen du såg:
En Bond-film tror jag. HAHA

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ingen aning faktiskt. Välbehövliga saker till min familj kanske?

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till:
En bra beskrivning på mig är: "Det är inte som det ser ut." (Skall sägas med raspig gubbröst. Om någon känner igen detta citat är den personen både svinbra och lite myppig.) Med andra ord; jag är mycket roligare och trevligare och gladare osv. än vad jag verkar vara. Så var inte rädda!

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Ingen svält eller fattigdom. Love everywhere.

18. Tycker du om att dansa?
Jodå, om jag är på bra humör och umgås med nära vänner.

19. George Bush?
Jag känner då inte honom, men den bild jag fått är väl inte så bra. Verkar vara lite konstig.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
Oj, det var svårt. Hmm.. det finns så många fina namn. Men en pojke tror jag skulle heta Emil eller Oliver. Det är vad som känns bäst just nu. ;) En flicka är väldigt svårt det också... Men kanske Myra eller Tova.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jo, men jag håller med Lina här. Inte för alltid.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
"Det var banne mig på tiden. SOM vi har väntat! Alla dina nära och kära har saknat dig och de väntar här inne. Träd in här och du kommer få evig ro."

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna
Sara Pierre, Jessica S, Amanda och AnnG


Kommentarer
Postat av: Lina

I like it like it like it!

2007-06-07 @ 21:00:36
Postat av: AnnG

Baaaabe (L)

2007-06-08 @ 08:52:57
Postat av: Anonym

maddu! det är inte försent att boka P&L!

2007-06-09 @ 09:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0