Torsdag

Ännu en dag med underbart väder. Jag blir så glad! Dessutom har jag fått en liten bränna, med betoning på liten. I alla fall om man jämför med min lillasyster som nog borde döpa om sig till Pepparkaka Söderberg. Jag skrattar dock skadeglatt åt att hon har solat liiiite för länge, vilket innebär att hon har bränt sig. HAHA

På tal om HAHA. Sverige-Island igår. Jag undrar vad islänningarna håller på med. Men men, vi tackar och tar emot.
Islänningarna tror att domaren blåst för straff (vilket han inte har).
Förvirrad isländsk back GER bollen till Rosenberg.
Rosenberg: "Tittilitiiii...Lalalaaa" (lattjar lite med bollen i godan ro)
Allbäck: "Mackan...Paaaaaass!" (sägs med väldigt tjejig röst, tror jag)
Sedan gör Allbäck det ännu roligare och jonglerar med bollen innan han chippar in den i mål. Det var ju liiite synd om islänningarna då. Men vi hade roligt hemma i tv-soffan i alla fall!

Senare idag planerar jag att svara på frågorna som Lina vill att jag ska svara på (alltså den där listan hon har i bloggen). Anledningen till att jag inte kan svara på dem nu är att jag inte har någon bok som är nödvändig för att kunna svara på fråga 1. Så jag tar det hemma istället. Spännande!

Dagens favorit:
Obviously - McFly


Kommentarer
Postat av: Amanda

där ser du, brännan kommer. det tar bara lite längre tid för oss blekfisar. :)

2007-06-07 @ 13:49:48
Postat av: Sandy

Kolmården på söndag, Babe! ;)

2007-06-07 @ 16:32:12
URL: http://sandyyyy.blogg.se
Postat av: Linaa

ååh ser fram emot deet ;) <3

2007-06-07 @ 17:48:28
Postat av: Maddu

Haha, ja, lite solbränd är jag ju. ;) haha, jadu Sandy. Jag undrar hur det blir med det. Om det är så varmt som det varit idag tror jag inte att vi orkar. Men det skulle vara svinkul! :)

2007-06-07 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0