Fredag

Japp, så är det. Denna dag är ganska kvav med åskmoln på himlen. Hade önskat mig lite sol så att jag skulle kunna förbättra brännan, men icke.

Klockan 15 möttes Jay, AnnG och jag vid Hasses trafikskola bara för att sedan lägga märke till att de stängde klockan 12! Nej då, vi blev inte alls frustrerade. Hur som helst fick jag i alla fall en skön, om än väldigt kvav, promenad hem. Och Amanda, förlåt att jag inte vinkade! Jag såg dig helt enkelt inte, jag var i min egna lilla värld. Något som du ofta brukar vara när jag åker förbi, så det går väl jämnt upp. ;)


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske läsa någon bok eller PLUGGA lite? Haha, usch, jag tror jag väntar med pluggandet till senare. Känner att jag förtjänar en paus.

Dagens favorit (har inte tröttnat än):
Boston - Augustana


Kommentarer
Postat av: AnnG

Jag gillar att du har dagens favorit, det gör att jag vet precis vad jag ska ladda ner nästa gång jag är inne på limewire ^^ Och ja, du förtjänar fanimej en paus :)

2007-05-19 @ 10:34:10
Postat av: Amanda

hihi, jag vet. jag är också alltid i min egna lilla värld när jag är ute och går. var håller du hus idag? jag har varit och plingat på hos dig, men det var ingen hemma. Saknar dig!

2007-05-20 @ 15:20:17
Postat av: Sara

haha, ja maddu, du är oftast i din egen värld. men å andra sidan; vem är inte det? titta bara på sist du var här ;) undrar vad du läser förresten *smilar*

2007-05-21 @ 15:52:08
URL: http://sarapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0