Onsdag

Jag är tröttare än jag varit på länge. Och ja, gnäll- och pessimist-Madde är i farten igen. Hon är i farten väldigt ofta förresten. Jag vill passa på att be om ursäkt till närmaste släkt och vänner när det gäller detta.

Denna vecka har gått väääldigt långsamt. Är det verkligen bara onsdag? Gaaah. Jag har faktiskt känt mig ganska glad de senaste dagarna. Men när jag tänker på en sak blir jag nedstämd direkt. VTB-uppsatsen. Jag är glad att jag fått en chans att visa att jag kan, men samtidigt mår jag så jäkla dåligt för att jag hade chansen att säkra betygen. Men jag tog inte chansen. Och då får jag betala för det. Fasen, varför kan jag inte vara bra när det verkligen gäller? Jag satt och tänkte på det och kom fram till en massa uppenbara fel jag gjort. Jag var väl för trött för att inse det när jag skrev. Men som sagt, att jag aldrig kan vara bra när det gäller...

Jag ska väl inte gräva ner mig helt så jag ska försöka tänka på något annat. Som att jag längtar tills på fredag när jag ska på bio. Och att jag längtar tills på söndag för då kommer Tysklands-tjejsen hem och fader fyller x antal år. Och då får jag träffa Ebba och Emilia. :)


Nu ska jag återgå till engelska-plugg. See you later. :)


Dagens favorit (tillbaka igen):

Give it to me - Nelly Furtado, Timbaland & Justin Timberlake


Kommentarer
Postat av: AnnG

Du är VISST bra när det verkligen gäller! Tänk på den veckan då du fick massa MVG-resultat! ^^

2007-05-24 @ 08:06:27
Postat av: Lina

du är alltid bra märd. ett vg är det bara vi pluggisar som klagar över :) DU ÄR MIN FÖREBILD FAKTISKT <3

2007-05-24 @ 19:58:58
Postat av: Maddu

Åh, tack sötisar! ^^ (L)

2007-05-25 @ 08:02:55
Postat av: Sandy

Maddu, du är bäst! (L) Bästaste låten.. ^^

2007-05-27 @ 00:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0