Tisdag

Jag sitter i skolan och är lite smått irriterad på mig själv. Glömde gympaskorna hemma och vi ska ORIENTERA idag, antagligen i lera. Jag får ringa mamma lite senare och be henne komma förbi med skorna...

Idag är en ganska jobbig dag. Inte nog med att jag och AnnG ska leda en grupp med 11-åringar, därefter ska vi orientera och sedan gå till trafikskolan. Jag kommer somna gott ikväll. 

Igår såg vi på Hair, och HERREGUD vad de var bra! :D Jag vill se det igen! :)

På fredag ska jag och Amanda mysa på Pirates of the Carribean 3 i Katrineholm. Jag längtar. :D

Nej, nu ska jag återgå till skolarbetet. 

Vi hörs och syns! 

Kommentarer
Postat av: Lina

dagens favorit då? ;D

2007-05-22 @ 16:45:41
Postat av: J

Du finns nu på mina favoriter! :)

2007-05-22 @ 22:22:22
Postat av: J

Du finns nu på mina favoriter! :)

2007-05-22 @ 22:22:26
Postat av: Maddu

Hihi. ^^ Men J, vem är du? Joe? ;)

2007-05-23 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0