Tisdag

Sitter i detta nu och gör ett tappert försök att skriva på en labbrapport, men det är sååå tråkigt att jag inte orkar. Men jo, jag ska ta tag i det...snart... Inte likt mig va?

Nu är det inte långt kvar till sommarlovet! JAHOOOO! Jordgubbar, sol, böcker, glass i stora lass, vänner och en massa bruna snyggingar! Kan det BLI bättre? ;D

Nu när sommaren finns runt hörnet vill jag bara dansa som en galning, kanske eventuellt min egenkomponerade Dirty-Dancing dans. Åh, herregud, vad skriver jag? Här bjuder jag på mina egna crazy tankar. Vilken tur att jag kan stå för detta senare (not)! ;)

You never stay with me in the morning, you never hold me when I sleep.

Dagens favorit:
Chasing Cars - Snow Patrol

Kommentarer
Postat av: Lina

ser mycket fram emot en sommar med dirty-märd :) grrrrrrrrrrrrrr.

2007-05-29 @ 19:18:33
Postat av: Amanda

Snow patrol är <3
Sommar också. :)

2007-05-29 @ 20:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0