Tjollahopp!

Åh, jag blir tokig. Jag har flera gånger försökt att skriva mitt första blogginlägg, men datorn verkar inte tycka om att jag inleder bloggandet. Varför då denna blogg? Fråga någon som vet.

Denna dag har bestått av nationellt prov i engelska samt mun-mot-mun-metoden på livlös "person". Nu sitter jag här vid datorn och filosoferar över livet i allmänhet. Funderar på hur jag ska gå till väga för att återfå normal blodcirkulation i händer och fötter. Motion verkar inte hjälpa.

Har jag blivit fjortis? Min ängsliga fråga kommer av det faktum att jag är ganska förtjust i McFly. Vissa av deras låtar har lite Beatles-känsla. Five colors in her hair är söt. Mhmm...

Här kommer ett tecken på att jag kanske är lite fjortis. Men jag måste bara uttrycka min starka åsikt om att dessa personer påminner väldigt mycket om varandra. Kan du se vem som är Brittany och vem som är Gwen? Vågar du chansa?

 

Dagens favorit (P.S, jag undrar hur länge jag kommer orka hålla på med dagens favorit):
I wanna have your babies - Natasha Bedingfield


Kommentarer
Postat av: Amanda

Brittany till vänster. And I'm sure. :D

Så det blev en blogg i alla fall? Bra, Maddu. :)

<3

2007-05-15 @ 19:21:18
Postat av: Lina

yes märd, ser mycket fram emot att läsa din blogg. och jag ser att gwen är den hetare av de två! ;D

2007-05-15 @ 20:10:57
URL: http://andesh.blogg.se
Postat av: Anonym

och jag är så hedrad att du kallar dig märd <3

2007-05-15 @ 20:11:19
Postat av: AnnG

Jag ser skillnaadeeen :D (surprise surprise) Gwen i rosa ^^

2007-05-16 @ 00:12:43
Postat av: Sara

säker på att det är brittany till vänster ^^ gillar dina förslag på låtar förresten. den ska du skicka till mig nästa gång du är inne (A)

2007-05-21 @ 15:54:59
URL: http://sarapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0