Äään lääästa té

Jag hittade denna lista i en blogg och bestämde mig för att sno den. MAHA! :)

x Blond eller Brunett - Jag är brunett nu och har varit blond en gång i tiden. När det kommer till andra så tycker inte jag att hårfärgen spelar så stor roll. Det finns ju en massa fina nyanser, och inte bara blond och brunt. :)
x Blåa ögon eller Bruna ögon - Jag vet inte varför jag föredrar blåa ögon. Kanske för att jag tycker att blått är fint i allmänhet? Tycker iofs om alla ögonfärger. Lite mer ovanliga ögonfärger, som grönt och grått, är också fint. Undrar om det finns någon som har röda ögon (förutom en albino, då)? Det skulle vara coolt. :P
x Vanilj eller Choklad - Ingen tvekan!
x Hund eller Katt - Inte här heller!
x Christina Aguilera eller Britney Spears - Hon sjunger bättre och verkar leva ett sundare och mer moget liv. Britney, ta dig i kragen för tusan!
x Rosa eller Lila
x Lipstick eller Lipgloss - Konsumerar inte något av alternativen så värst mycket, men men...
x Tv eller Dator - Om jag måste välja. Det finns ju så mycket bra att titta på! 
x Hockey eller Fotboll - Hjärtat kommer alltid banka för fotbollen...
x Berg-och-dalbana eller Vattenbana
x Guld eller Silver
x VH1 eller MTV
x Sanning eller konsekvens - Det är värre att behöva göra nåt pinsamt än att berätta nåt. Men iofs finns det ju grejer som man helst inte vill berätta...
x Harry Potter eller Lord of the Rings - GAH! Om jag måste välja...
x Vinter eller Sommar - Båda har sin tydliga charm, men sommar är ändå mer...sommar
x Stjärnor eller Månen - Stjärnor är så fina. Men månen är viktig för vår existens. Dock är ju solen en stjärna, så stjärnorna är väl lika viktiga...
x Sko eller Sandal
x Bad eller Dusch - Ofta föredrar jag att tvättningen ska gå snabbt, men ibland är det ju riktigt skönt med ett bad i lugn och ro. När jag var yngre älskade jag att bada i sjöar och badhus, men jag verkar ha kommit över den perioden.
x Systrar eller Bröder - Här vägrar jag att välja. Det är väldigt splittat. Jag har ju två systrar, varav jag med den ena nästan bara har bra minnen (eftersom jag inte vuxit upp med henne i hemmet = inte så mycket bråk) medan jag med den andra har både och. Det är både en välsignelse och en förbannelse att ha en lillasyster. Min lillasyster verkar dock tycka att jag är en förbannelse det mesta av tiden. Och när det gäller min bror så är det samma sak som med min storasyster. Han har jag inte vuxit upp tillsammans med utan har träffat honom vid mina bättre stunder.
x Svart eller Vitt
x Långt hår eller kort hår - Jag gillar att ha långt hår, men när det gäller killar så ska det väl inte vara så långt iaf. Inte längre än till axlarna. Och när det gäller tjejer så är både långt och kort hår fint.
x Klänning eller kjol
x Mobil eller telefon - Den är lite roligare att leka med. Jag är dessutom en person som inte är så förtjust i att prata i telefon så det blir hellre sms.
x Lägenhet eller hus - Definitivt mysigare!
x Ring eller halsband - Har dock inget emot en fin ring på ett speciellt finger... ;)
x Jordgubb eller hallon - Utan tvekan! Mmmm...
x Höst eller vår - Luften är frisk, löven är fina osv. Men det är också väldigt fint när allting börjar blomma på våren. Som sagt, varje årstid har sin charm.
x Jeans eller leggings - Ibland är det dock skönt med ett par leggings till en klänning.
x Jul eller påsk - Julen i mitt hjäääärta! <3
x Afrika eller Asien - Mitt hjärta bankar lite mer för de stackars svältande barnen. Älskar dock söta japanska och kinesiska turister, haha!
x Bil eller buss -  Älskar att sova i bilen OM jag har något skönt att luta mig mot.
x Nagellack eller läppstift - Brukar inte använda något av dessa så särskilt ofta, men jag använder nagellack oftare än läppstift iaf.
x Hav eller sjö - Jag kan inte välja! De är ju så olika!
x Nyår eller Midsommar - Får ångest vid nyår, haha. Vid midsommar är det ju sommarlov. :D
x Plugga eller arbeta - Just nu är jag väldigt trött på skolan, men om ca 10 år (då jag har kämpat mig uppför karriärstegen) kommer jag antagligen att svara annorlunda.
x Fängelse eller döden - Jag vettetusan alltså. Fängelse verkar otroligt läskigt, men är lite rädd för att dö.
x Löshår eller Äkta
x Ipod eller Mp3 - Jag har en mp3 som jag gillar men skulle även vilja ha en söt liten Ipod. Någon som vill köpa en till mig? (A)
x Lång eller kort - Det är jobbigt att vara kort. Är dock inte så mycket efter de andra som jag var förr...
x Snowboard eller skidor - Har aldrig åkt snowboard, och är dålig på att åka skidor.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0