Help, I need somebody!

GUD, vad har jag gjort? I fredags eller lördags eller när det nu var, skulle jag avinstallera en grej från datorn och då försvann även över 8000 andra filer från datorn! Bland annat pappas pokerspel (:P) och Jessies musik. Jag är helt förstörd, kan inte förlåta mig själv. JÄVLA KLANTARSEL! Pappa lyckades dock genom ett program hitta allt som tagits bort och han har lagt tillbaka många filer (dock manuellt vilket kan ha gjort att vissa grejer har blivit knäppa). 

Jag trodde att detta skulle göra allt bättre men man kan inte lyssna på en del av låtarna... Jag har förstört alltihop...Vad ska jag göra? Jag vet att detta inte är hela världen, men jag mår ändå fruktansvärt dåligt...

Vad jag önskar att jag kunde göra saker ogjort. Och då pratar jag inte bara om detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0