I'm sorry!

Förlåt för att jag är en sån sketen kompis! Jag inser att det är jag som har ställt till det! Men från och med nu så SKA jag vara bättre! Annars är det ju bara jag som förlorar på det...

Förlåt vill jag speciellt säga till Sara, för att jag helt missförstått dig och för att jag är så jäkla dålig på att höra av mig! Och dessutom vill jag be Amanda om ursäkt för att jag inte heller där är bra på att höra av mig!

Så, nu vet alla vilken bra vän jag är... Suck...



Till alla mina vänner: Jag älskar er och jag vet inte vad jag skulle göra om ni inte fanns! <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig märd :)

2007-11-28 @ 14:42:06
Postat av: Amanda

men maddu, vad har du fått för dig egentligen? du är en av världens bästa vänner; det är vi ju flera som tycker. därmed basta. Älskar dig också.

2007-11-28 @ 18:31:37
Postat av: Maddu

(L)

2007-11-28 @ 20:50:49
Postat av: Sara

maddie, vi har båda gjort fel! du är en av världens bästa vänner och jag älskar dig precis som du är. det vore ju inte min maddie annars xHJÄRTA

2007-12-05 @ 18:26:23
URL: http://sarapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0