Madeleine har tråkigt i väntan på Amanda.

Listor som denna är ju ganska tjatiga och jag kan dessutom ha gjort denna förut, men det struntar jag i eftersom jag ändå vill se om jag får några häftiga svar. Döm själva om det blev roligt eller ej. :)

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
When love's coming back again

2. Kommer du komma långt i livet?
What goes around...comes around

3. Hur ser dina vänner dig?
Please Please

4. Kommer du gifta dig?
More than anyone

5. Vad är ditt livs themesong?
Christmas time

6. Vilken är din livshistoria?
Little Joanna

7. Hur är skolan för dig?
Mad World

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Glorious

9. Hur kommer morgondagen vara?
Photo

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Happy Together

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Just in case

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
The Ballad of Paul K

13. Hur är det med ditt liv?
Doo Wa Ditty

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Paint your target

15. Hur ser världen på dig?
Here comes the sun

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
A moment like this

17. Vad tycker dina vänner om dig?
When you were young

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Morning miss Lisa

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Just friends

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Istället för ljud

21. Kommer jag nånsin ha barn?
My love

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Everytime we touch

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Angels

24. Vilka tips finns till mig?
What's left of me

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Sweet Jackie

26. Vilken är min danssång? 
My only wish this year 

Det fanns en fråga 27 också men den var likadan som fråga 24...

Kommentarer
Postat av: AnnG

Dessa gillar jag :) :

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Happy Together

15. Hur ser världen på dig?
Here comes the sun

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Everytime we touch

Massa bra låtar du har som jag måste fixa hem förresten! ^^

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Just friends

2007-11-15 @ 22:52:24
Postat av: Madde

Haha, jaa, jag tycker också att de var roliga! ^^ Ja, gör det för tusan! :)

2007-11-16 @ 07:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0