Slit och släp

Mina problem tar aldrig slut. Jag skrev ju förut att jag hade ett riskorn i halsen. Igår fastnade ett chips och idag har jag återigen ett riskorn fast i min hals. Jag tror att jag ska sluta äta, det skapar bara en massa problem.

Skämt åsido, jag tror att min hals kan vara svullen eftersom maten fastnar. Har dessutom ont till och från. Aja, om det inte löser sig av sig själv så får jag väl gå till doktorn eller så. Ska nog ändå dit snart på grund av huvudvärken. Har haft återkommande huvudvärk sedan jag var tolv och smärtnivån har gått upp och ner som en bergochdalbana. Nu är det nästan tillbaka till det jobbiga som var i början... :/

Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv och jobba med svenskan den tid som är kvar innan Staden&framtiden börjar.

image29

Jag vill ha en kram...och mer.

Kommentarer
Postat av: lina

ni verkar äta väldigt mycket ris hemma hos familjen söderberg, men det är ju gott. jag kanske kommer över en sväng nån dag när jag tröttnar på pommes ;)

2007-11-20 @ 23:52:00
Postat av: Madde

HAHA! Nej, riset åt jag i skolan - vi har ju fått det två gånger på två veckor! :P

2007-11-21 @ 07:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0