All I don't want to need at all.

Sitter i skolan och blev plötsligt deprimerad när jag läste matsedeln. På menyn idag; fiskbullar.

Jag har väl haft en okej helg, förutom farmors begravning i fredags som av förståeliga skäl var jobbig. Har träffat Emilia och Ebba två gånger denna helg - mycket mysigt. Har pluggat också; engelskauppsatsen. Det gick inte så fort att skriva eftersom vår dator hakade upp sig varannan minut - och det när jag skrev i Word! Den måste vara överbelastad eller så, för något nytt (eller gammalt) virus är det nog inte. Pappa virussökte nämligen datorn i natt och hittade inget skumt. Vad är det då som är fel?

Idag fyller Sara 17 år och jag var först med att gratta henne idag, tror jag. :)

Min sista omyndiga vecka - AAAH! Det känns på sätt och vis som att jag måste avsluta en fas i mitt liv, men det känns så konstigt eftersom hela mitt liv har varit en barndom... Jag vänder alltid på allt, som ni märker. Istället för att vara glad över att fylla 18, vänder jag det totalt. Men det är jag i ett nötskal, som man brukar säga.

Förresten, ni skulle bara se vilka roliga bilder pappa har fått på sig själv som ung. ;) Moahahaaa
 
Now I'm on my own side
It's better than being on your side
It's my fault when you're blind
It's better that I see it through your eyes

Kommentarer
Postat av: Emelie

A Town Called Malice är en ny låt. Eller det är igentligen en cover med McFly har gjort den till Radio 1's top 40 album. (:

2007-09-17 @ 16:33:03
URL: http://gotanapalmheart.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha, men nu såg jag att du hade upptäkte det redan :P

2007-09-17 @ 16:34:26
URL: http://gotanapalmheart.blogg.se
Postat av: Amanda

Bara för att du fyller arton berhöver du inte bli vuxen över en natt, kära Maddu. Det blev inte jag i alla fall. :)

2007-09-17 @ 21:06:49
Postat av: Sara

tack darling, du var verkligen en av dom första. håller med amanda, det är ingen som har så höga förväntningar på dig darl. du är alldeles perfelt som du är! <3

2007-09-18 @ 22:36:58
URL: http://sarapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0