Mcflyserna

Jag skäms litegrann. Jag är precis lika jobbig som alla andra McFly-galningar. Ja, jag ÄR jättejobbig, men det struntar jag blankt i. Jag tänkte nämligen sno en lista som gått i arv och berätta vad jag tycker och tänker om pojkarna. Jag kan ju inte rå för att de är så söta och talangfulla. Översätter frågorna eftersom jag inte orkar svara på engelska. Men det kanske man förresten inte får göra? Förlåt i så fall. ;)

1.Vilken var den första låten du lärde dig hela texten till?
Hmm.. All about you, Five colours in her hair eller Obviously.

2. Vilken var den senaste låt du lärde dig hela texten till?
The Heart never lies - har dock inte lärt mig riktigt hela än.

3. Favoritalbum?
Dött lopp mellan Room on the third floor och Motion in the ocean

4. Dougie är:
Urhärlig när han är goofy. Hans leende är underbart också.

5. Tom är:
Fantastisk! Någon man gärna visar upp för mormor. ;)

6. Harrys nya frisyr är:
Okej. Men han ser bättre ut med hår.

7. Dannys leende är:
Obeskrivligt.

8. Vad tänker du när du hör orden "Can you feel me"?
Att Danny och Dougie är söta.

9.?
Huh?

10. Silence is a Scary Sound eller Transylvania?
Om jag skulle tvingas välja under hot skulle det nog bli Transylvania. Men båda är väldigt speciella.

11. Föredrar du Dannys hår rakt eller lockigt?
Den lockiga frisyren står nog högst på listan. Men under den första tiden, när hans hår var sådär halvt ruffsigt/halvt rakt, var det väldigt fint. :)

12. Vem har den bästa tatueringen/de bästa tatueringarna?
Jag vet inte om han har den kvar, men det var kul när Tom berättade att han hade en tatuering på foten med texten "Big foot". ;)

13. Vilken är Dougies bästa frisyr?
Jaadu, frisyren varierade tidigare, men det senaste året har han väl bara låtit sin blonda kalufs växa - och jag gillar't.

14. Vilken låt har den bästa videon?
Sorry's not good enough, Please Please eller That Girl.

15. Gillar du ödlor?
Nja, jag är väl inte så jätteförtjust i kräldjur.

16. Du har:
[x] Lärt dig de flesta sångtexterna utantill
[ ] Miljoner planscher på väggarna
[ ] Sett en konsert med McFly 
[ ] Bott i Storbritannien
[X] Önskat att du bott i Storbritannien (och gör det fortfarande)
[ ] McFLY - t-shirtar/tröjor
[x] Sett de flesta av deras videor på Youtube
[ ] Pratat med någon i McFly i verkligheten eller på Myspace (på myspace, vilket inte var ömsesidigt) 

17. Favoritlåt?
Det är väldigt svårt att välja en, men några exempel är Sorry's not good enough, Too close for comfort, Walk in the sun och Bubblewrap.

18. Har du någonsin dansat extremt galet till Star Girl?
Ja, haha. Jag dansar alltid galet.

19. Vad skulle du göra om McFly splittrades eller om någon lämnade bandet?
Min värld skulle väl inte gå under direkt, men det skulle vara jäkligt tråkigt om de slutade skriva sina söta låtar. Och jag skulle sakna den som lämnade bandet.

Kommentarer
Postat av: sara

säker på att du inte tonar ner vissa svar lite? ^^

2007-09-19 @ 20:16:55
URL: http://sarapierre.blogg.se
Postat av: lina

hihi märd du är min mcfly-nörd. it's not the size that matters, it's the motion in the ocean. hihi :)

2007-09-22 @ 15:55:17
URL: http://andesh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0