There's no easy way out.

Nu är jag trött på att vara förkyld! Började känna mig krasslig för två veckor sedan, men det hela kulminerade förra veckan. Jag vet att det är många som har det mycket värre, men jag ville ändå passa på att gnälla lite över mitt hälsotillstånd.

Imorgon ska farmor begravas. Vet inte hur det kommer kännas, men just nu känns det bara konstigt eftersom jag inte riktigt har fattat att hon inte finns mer.

 
Jag saknar er, Ebb och Ems! Ni är världens sötaste ungar, så det så!

 <---- Från vänster; farbror Per-Erik, pappa (Lägg märke till hur otroligt söt han är!), faster Ingrid, farfar Alvar, faster Siv och faster Inez. Fattas på bilden gör farmor och pappas resterande 5 syskon.



Det börjar närma sig 18-årsdagen. Iiiih!

When she's asleep the air she's breathing is for you...

Kommentarer
Postat av: lina

vem längtar mest, du eller jag? :)

2007-09-13 @ 16:08:42
Postat av: Maddu

Jag längtar efter att fylla år, men du längtar mer efter att jag ska fylla 18! ;)

2007-09-13 @ 19:43:48
Postat av: Sara

gums, ska tänka på dig idag<3

2007-09-14 @ 10:38:08
URL: http://sarapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0