Won't you think about what you're about to do to me, and back down?

Jag är trött och grinig och lite arg och kanske lite besviken. Jag känner mig så otroligt less på skolan, trots att vi bara har varit tillbaka i några veckor. Det är tur att jag har omtänksamma och söta vänner som lyser upp tillvaron.

Idag har vi fotograferats och alla var så jäkla söta i sina 80-tals-outfits. Jag hoppas och ber att Svenskt skolfoto väljer någon av bilderna där skylten är med. Om de inte gör det är de ju knäppa eftersom det inte finns något på skylten som är stötande. Dessutom borde de väl fatta att vi har med en skylt av den enkla anledningen att VI VILL HA MED DEN!

Det närmar sig lördag och då blir det att säga Joyeux birthday pour mig!

Better stop dreaming of the quiet life, cause it's the one we'll never know.
And quit running for that runaway bus, cause those rosey days are few.
And stop apologising for the things you've never done,
cause time is short and life is cruel!

Struggle after struggle - year after year.
The atmosphere's a fine blend of ice.
I'm almost stone cold dead.

Kommentarer
Postat av: sara

tillbaka till den osociala tiden med arbeten hela tiden - it sucks! :( lördag babe ;D

2007-09-19 @ 20:18:21
URL: http://sarapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0