Dagens problem.

Tänk er detta: Det är en solig eftermiddag som går mot kväll. Vi umgås, vi har roligt och vi skrattar. Tjejerna har korta klänningar, killarna har shorts. Det känns som att sommaren äntligen är här. Allt är perfekt... Men så råkar du nudda mitt ben. "Fan vad stickigt det är!" utbrister du. Jag drar till mig benen och springer hem.

Förstår ni hur jag känner? Jag vet att min kära väninna Jessi gör det. Vi kommer att vara monkey-legs fram till den 22 maj. Wiiiihoooo, så skoj...

Men sen ni, då blir vi lenast i stan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LENAST var ordet

2008-04-29 @ 20:27:52
Postat av: Jessi

Det skulle va: LENAST var ordet! ;) Kom och känn för tio spänn!

2008-04-29 @ 20:31:34
Postat av: lina

haha alltså! du är bäst märdie. hoppas dina ben inte hunnit bli allt för vassa till imorgon för då smäller det ;)

2008-04-29 @ 21:21:41
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Amanda

haha, humor!

2008-04-30 @ 16:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0