En inte helt pjåkig dag.

Idag har det känts ganska bra. Har haft lite migrän dock, men sånt går över. Har försökt skriva bokrecension. Är fortfarande på första sidan med 1.5 radavstånd. Bra skrivet, Madeleine Helena. Men jag har låtit mig distraheras av mina vänner. Det är mycket roligare än att plugga. För att inte deppa ner mig totalt har jag dessutom bestämt mig för att ta en dag i taget och därmed också en uppgift i taget. Då kanske jag orkar...utan att gnälla för mycket.

Efter ett seriöst (?) samtal idag har jag bestämt mig för att satsa gärnet med sikte på Hollywood. Angelina, släng dig i väggen! Jag ska fixa läppar stora som sälar och tatuera hela kroppen. Dessutom ska jag hitta (eller snarare stjäla) en kille som är både yngre och snyggare än Brad. (Yngre är det nog inga problem med, snyggare tvivlar jag en aning på...) OCH! Vi ska ha 10 barn. Minst. Bara för att du snart har fem (eller blir det sex barn? Var det tvillingar eller inte?).

You only live once, har jag insett. Därför ska jag berätta för dig...någon dag när jag vågar, det vill säga.

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, det är bra, alltid sikta högt! men skippa det där med läpparna och tatueringarna, snälla..? :)

2008-04-29 @ 16:38:45
Postat av: Madde

Haha, jag lovar. ;) Går det bra med proven? :)

2008-04-29 @ 20:05:12
Postat av: Amanda

well, studying hard och räknar ner dagarna. :P

2008-04-30 @ 16:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0