Ett tiny breakdown.

Jag orkar inte lyssna, jag vill inte må ännu sämre över hur jag beter mig ibland. Jag vet redan exakt vad som är fel på mig. Och jag vet (kanske?) vad jag ska göra åt det - men det är ju bara för min egen skull jag ska ändra mig. Det vet jag. Det viktigaste är nog att jag ändrar synen på mig själv. Sen löser sig kanske alla problem?

Det är inte som det var och det blir aldrig som det var. Kommer det någonsin bli bra igen? Jag ger upp försöken för stunden, för här finns de där missförstånden jag talade om...Jag orkar bara inte mer...

Kommentarer
Postat av: Rawbert

*internetkram*

2008-04-23 @ 14:49:12
Postat av: Amanda

Det finns alltid hopp och man kan alltid förändra både sig själv och synen på sig själv. du behöver inte alltid ha den neutrala roll du pratar om i inlägget nedan. men jag vill att du ska veta att du är underbar precis som du är, och om det är något du ska förändra så är din självbild och inget annat. Okej? MASSA HJÄRTAN

2008-04-23 @ 18:17:25
Postat av: Madde

Tack Rawbert :)

Och en massa tack och hjärtan till dig, Amanda! (L)

2008-04-24 @ 07:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0