Jag filosoferar mig bort.

Inte nog med att det dyker upp låtar i huvudet helt omotiverat (schizo-varning?). Jag har börjat (haha, nåja) att dagdrömma också. Kanske är det tecken på trötthet? Hur som helst. Idag satt jag och stirrade ut genom mitt fönster. Plötsligt fick jag en känsla av att vara nyförälskad - och det var ömsesidigt. Haha, gud så patetiskt att jag dagdrömmer om att någon är kär i mig. Till mitt försvar återkom jag till verkligheten ganska snart, och leendet slocknade.

Men en dag ska jag sitta där vid mitt fönster och le åt något verkligt. Det har jag gett mig fan på. 




Du är den jag vill ha.  

Kommentarer
Postat av: Patricia

Svar: Ja, McFly är bäst! :D:D

2008-04-25 @ 22:40:50
URL: http://aboutpatricia.blogg.se
Postat av: Sara

den känslan känner jag faktiskt igen lite grann. hade samma sak för mig för typ någon månad sen i skolan. skumt :D

2008-04-28 @ 16:18:25
URL: http://sarapierre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0