OBS! INTE Tävling!

Jag tänkte ha en liten "tävling" för er som läser min blogg. Vill gärna veta vad ni tycker är typiskt mig, så skriv gärna ett eller ett par ord som ni tycker symboliserar mig. Ni behöver inte känna mig jättebra för att vara med - vill gärna veta vad den generella uppfattningen av mig är. :) Den som vinner är den som jag tycker har gjort den mest  klockrena definitionen av Maddulajn. ;)

Haha, usch, det låter som att jag är en jävla självgod egoist, men jag vill bara veta!

Uppdatering: eftersom alla verkar tycka det är läskigt att det är en tävling (ingen har ju kommenterat) så tänkte jag säga att det inte är en tävling, utan jag vill helt enkelt bara veta vad ni tycker är typiskt mig! :)


SÅ KOMMENTERA NU ALLIHOP! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tittade precis på lite gamla bilder och hittade några gamla från den gamla goda tiden då du, jag och Sabina klädde ut oss och spelade teater lite då och då. På en av bilderna såg du helt galen ut - en riktig teaterapa och på en annan såg du ut som en liten ängel, verkligen som världens snällaste. Och det är någon kombination av de där två bilderna som är min uppfattning av dig; galen samtidigt som du är världens snällaste och mest omtänksamma.

2008-04-09 @ 20:42:55
Postat av: Madde

Åh vad du är söt, tack. :) Hihi ^^

2008-04-10 @ 07:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0