ZZnark!

Usch, det känns så konstigt. Jag sov i en halvtimme förut och nu är kroppen helt mosig, speciellt huvudet. Jag har precis blivit klar med förberedelserna inför min muntliga presentation (nationellt prov) i Svenska B som jag ska hålla imorgon. Jag har ingen aning om ifall det duger, men jag är helt enkelt för trött för att bry mig just nu.

Varför kan det aldrig vara jag som är oberörd? Varför påverkas jag av allt du säger, allt du gör? Och varför har du ingen aning om allt detta? Kort sagt - varför är jag för feg för att våga säga hur jag känner?

Kommentarer
Postat av: Amanda

ojoj, nationellt munligt prov. låter väldigt läskigt. hur gick det?

ska fundera lite på vem-är-maddu-frågan, så¨återkommer jag sen.

2008-04-08 @ 18:53:31
Postat av: Madde

Det gick ganska bra, var väldigt nervös så jag pratade lite fort - men publiken sa att de hade hängt med ändå. ;P Okej, det ska bli spännande. :)

2008-04-09 @ 07:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0