Drömmar



Det händer alltför sällan att jag drömmer om killar. Men under veckan har det hänt flera gånger. Två gånger har jag drömt om mannen på bilden ovanför. Ett tecken? Gärna för mig. Killen har inte varit min favorit i bandet tidigare, men nu kanske jag får omvärdera. Jag är nu nämligen kär i lilla D eftersom han var helt underbar i mina drömmar. Men lugn nu alla som tror att det var en massa snusk inblandat - för det var det inte. Han var bara sådär perfekt som killar ofta är i drömmar. Jag blir alltid kär efter att jag drömt om en kille som har varit supergullig. Jag kan inte hjälpa det.

I första drömmen var Dougie och resten av killarna i bandet nere på vår bilparkering här i bostadsområdet, på något som skulle föreställa en fest. Och så var han så blyg och söt och log mot mig. Och sen dansade vi tryckare. Och så blev vi ihop. Och så pussade han på min hals. Sedan gick jag och en vän på toaletten och hon sa "Alla kan se att han är jättekär i dig." HAHA

Och sen inatt drömde jag om honom igen, men då var vi istället vid en pool någonstans. Det var världens konstigaste dröm. Jag kastade ner något i vattnet och sa till ett gäng åskådare "Titta, jag lovar, den där grejen kommer förvandlas till Dougie, vänta bara." Och så förvandlades den konstiga högen på bassängbotten till Dougie och så dök jag i vattnet och så kom han upp till ytan och pussade mig på halsen (igen!).  Det hände en del grejer innan som jag inte minns. Och sen vaknade jag. Därefter somnade jag om, men då var det en annan viss person i drömmen som jag träffade och jag sa "Jag måste prata med dig sen." (reflektion av verkligheten?), och sedan vaknade jag igen och gick upp.

Och just det, tidigare i veckan blev jag gravid med Jeremy Sumpters barn. Ja, i en dröm alltså.

/Pervo-Madde

Kommentarer
Postat av: lina

haha den andra var ju ganska.. annorlunda.



GO SVERIGE!

2008-08-15 @ 15:43:58
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Madde

Ja, och nu kom jag på att samtidigt som högen förvandlades till Dougie tappade jag en nyckel som han tog med sig på vägen upp. HAHA! Hur schkooomt som helst.

2008-08-15 @ 15:46:19
Postat av: AnnG

Vafan, jag tycker att han skulle sugit lite på en av dina fingrar istället! ^^ ;D

2008-08-15 @ 16:05:50
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Madde

AnnG: Haha, very funny. Halsen dög gott och väl. ;)

2008-08-15 @ 16:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0