SMS:andets magi.

För någon kväll sedan sa min mobil att den nästan var full (så går det när man har en telefon med ganska lite minne), så jag fick sätta mig ner och radera gamla sms. Och det var inte det lättaste. För det är ju inte som att jag kan radera alla sms. Vissa måste jag verkligen spara - de som har nuddat hjärtat. Så där satt jag och markerade sms efter sms för att kasta dem i glömskan. Men jag är ju en sådan person som inte tycker om att kasta bort saker, en person som inte vill glömma. När man läser sina gamla sms är det ju som att man läser en historia om sitt liv. Jag ville inte radera historien, men jag var tvungen att ta bort det mesta av den. Men jag tror att jag överlever ändå.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag brukar markera de jag tycker om som olästa, sen trycker jag på radera alla lästa sms :) hihi

2008-08-22 @ 11:18:16
URL: http://annaaskri.blogg.se/
Postat av: Madde

Anna: Jag markerade alla sms och avmarkerade de jag ville ha kvar. :)

2008-08-22 @ 13:07:51
Postat av: lina

jag hatar också att radera. tur att min mobil har sinnessjukt stort minne. men när jag väl måste radera har det hänt att jag skrivit upp extra minnesvärda sms! haha besattvarning på det måste jag säga, men jag kunde inte låta bli!

2008-08-22 @ 16:54:45
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Amanda

usch, jag hatar också att radera. hela familjen skrattar alltid åt mig när det står att jag har för många, för det händer så ofta. jag klarar liksom inte av att ta bort mer än några sycken i taget.

2008-08-23 @ 17:18:08
Postat av: Madde

Haha, ni är söta! :)

2008-08-24 @ 19:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0