Susanna Kallur.



Hur kan någon ha sådan otur som lilla Susanna? Det är så förbannat orättvist! Hon är den trevligaste, mest underbara idrottare i hela OS. Hon förtjänar att vara i final, hon förtjänar att vinna! Hon är ju tamejfan bäst! Och sen, som om hon inte var tillräckligt ledsen, ställer den svenska reportern urdum fråga på urdum fråga som om och om igen får henne att börja gråta. Jävla pucko! När han frågar "Hur känns det att få titta på finalen sen, att inte vara med själv?" skulle jag ha svarat "VADFAN TROR DU, IDIOT?", men Susanna börjar gråta och försöker svara på frågan. Hur kan han vara så dum i huvudet? Gud vad jag avskyr reportrar och deras dumma frågor.

Ett bevis på hur fantastisk Susanna är, är att hon med ett leende sa "Men jag ska kämpa på i fyra år till. Minst!". Om någon förtjänar att vinna där i OS i London 2012, är det Susanna Kallur.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Stackars Sanna jag tyckte så synd om henne

2008-08-19 @ 19:04:23
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0