Förvirrad på många sätt.

Här sitter jag mitt i natten. Kan inte sova. Det är för mycket som pågår i mitt huvud. Jag önskar jag kunde stänga av ibland, och bara...finnas till.

Imorgon (idag, om man tittar på klockan) kommer AnnG och Josse hit. Oj vad skoj det ska bli att träffa dem! Och en aning pirrigt faktiskt. Jag känner mig lite nervös över vad de ska tycka om mitt nya liv. De kanske blir besvikna över hur oglammigt och vardagligt det faktiskt är. För vi är inte särskilt glamourösa, eller hur Amanda?

Jag har tänkt på en sak. Det känns som att denna resa verkligen har förändrat mig. Men är det möjligt att känna så efter bara två månader? Är det möjligt att mogna så snabbt, att bli som en annan person? Jag kanske bara inbillar mig. Jag kanske är samma person som förut. Men sen är det faktiskt så att två av mina nära vänner back in Sweden, oberoende av varandra, har påpekat att de tycker att jag låter helt annorlunda - på ett bra sätt. Det känns iallafall på nåt vis som att jag verkligen behövde detta. Som att det var vad som krävdes för att jag skulle växa (åtminstone litegrann) som människa. Tack Amanda för att du ville samma sak som jag. Tack London och alla personer jag mött. Ja, för vissa människor har konstigt nog lärt mig otroligt mycket. Lärt mig att det är viktigt att leva livet (och gjort mig nyfiken på det jag innan inte brytt mig särskilt mycket om). Framförallt har de gett mig viljan att se livet från den ljusa sidan lite oftare. Att bara ha roligt och inte tänka så mycket. Tyvärr vet dessa personer inte om detta. Och jag tror nog att de mest skulle tycka att jag överdrev och är konstig, om jag nu skulle berätta det. Jag tror jag avstår. Men så är det iallafall...

Kommentarer
Postat av: AnnG

Du HAR vuxit, och du lever precis så glammigt som vi trott att du gör! Och även om du inte skulle göra det så skulle vi fortfarande älska dig lika mycket ;P



Nu ska vi göra London! :D

2008-12-01 @ 16:43:03
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Amanda

äsch, glammigt och glammigt. tror du att brad pitt ser på sitt eget liv som glammigt? allt blir vardag i ens egna ögon när tillräckligt lång tid har gått. och eeeeh, jag serverade ju rachel stevens idag, så helt fritt från glamour är då inte våra liv. :P well, tack själv för att du ville det här. hade jag stannat hemma hade jag förmodligen dött av av tristess, eller kanske inte riktigt, men jag hade i alla fall missat en massa kul. <3

2008-12-03 @ 18:32:46
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: Madde

AnnG och Amanda: <33

2008-12-03 @ 19:06:24
Postat av: Anna

jag vill ju oxå hälsa på er, funderar på veckan efter nyår för då är jag ledig? eller är ni i sverige då? saknar er massor!



klart du har mognat du bor och jobbar i london och ingen familj i närheten, det är starkt =) man tvingas ju ta mer ansvar.



Puss på dig

2008-12-03 @ 20:41:10
URL: http://annaaskri.blogg.se/
Postat av: Madde

Anna: Vi är med största säkerhet i England då. Det skulle vara jättekul :) vi saknar dig också!



tack anna, det var snällt sagt :) Puss!

2008-12-03 @ 22:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0