If I were a boy I would listen to her, 'cause I know how it hurts when you loose the one you wanted.

Jag ska gräva ner mig i denna skit en sista gång. Sedan får det vara nog - jag måste gå vidare.



På tal om att försöka gå vidare - jag använder kanske inte världens bästa bokmärke för det uppdraget...

Senare samma kväll:
M - Suck... vad sorglig jag är...
A - Heee..heee...jaa, lite.. har du inget annat bokmärke?
M - Näääe... (blyg min och stark känsla av hur patetisk man måste verka)

Och bara ett litet ögonblick efter att A läst min uppdatering:
M - Ska jag bränna upp lappen?
A - Varför inte?!
M - Näääe, det vill jag inte. (Håller lappen mot kinden)
A - Men wank-lappen då?
M - Näääe! (Ryggar tillbaka en aning)

Minnen och sånt, ni vet. Jag skulle nog ångra mig. Och jag behöver inte fler saker att ångra.

Kommentarer
Postat av: Näddäly

Bättre att ångra det man gjorde än det man aldrig gjorde. Tro mig, det säger jag av egen erfarenhet.

2008-12-17 @ 19:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0