Jaha...

Jag har inget roligt att skriva. Min hjärna vill inte komma på nya saker. Den vägrar. Och jag orkar inte bråka med den.

Jag har sagt att jag vill hitta på något skoj. Och jag vet att jag borde kunna ta mig i kragen och hitta på något på egen hand. Jag vet att jag måste bättra mig på den punkten. Men det börjar inte från och med idag. Jag är fortfarande en tråkmåns som sitter hemma och läser i ljuset av ett stearinljus. Jag kanske inte behöver äventyr, trots allt? Nej, det känns nog bara så just nu. Och jag är förresten lite uttråkad. Men det tänker jag ignorera. För jag orkar inte göra något annat. Lat är jag i alla fall, det är något jag är säker på.

Kommentarer
Postat av: Amanda

på måndag är det i alla fall city och julklappar som gäller vare sig du vill eller inte. jag drömmer mardrömmar om att jag har glömt att köpa julklappar till folk. så det här måste tas tag i. :D

2008-12-13 @ 20:08:57
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: Madde

Amanda: Haha jag har också mardrömmar gällande glömda julklappar - men mina mardrömmar dyker upp när jag är vaken. ;P Jag oroar mig för mycket. Men det ska hursomhelst bli skoj imorgon. Vi går upp tidigt, duschar och åker till city. Vi kan väl till och med ta 82? Sparar pengar tror jag... men inte tid. Hmm, vi får prata om vad som blir bäst. :)

2008-12-14 @ 16:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0