London really was calling this time.

Nu är jag tillbaka. Tillbaka i Flat 4, 1009 Finchley Road, London, NW11 7HB. Och det är med blandade känslor jag sitter här. Visst, London är jävligt ballt och blablabla - men det var så himla mysigt att vara hemma! Att bara umgås med mina nära och kära. Jag ville inte att det skulle ta slut. Det kändes ju som att jag aldrig varit borta. Det kändes så bra. Och jag tänkte, att jag kommer må bajs när jag väl sitter där i lägenheten igen. Men det blev inte så farligt. Jag tror att jag kommer överleva resten av tiden, och mot slutet kommer jag förmodligen inte ens vilja åka hem. Japp, så ombytlig är jag. Och så är nog de flesta människor.

Hur mysigt det än var att komma hem, kan jag inte låta bli att vara bitter över att jag var sjuk under hela mitt besök. Sjuk på julafton! Och ännu värre på juldagen. Jag var nog världens tråkigaste sällskap just när jag ju ville vara världens bästa. Jag ville umgås, umgås, umgås och skratta, skratta, skratta och kramas, kramas, kramas. Det irriterar mig något evinnerligt - jag kunde ha hunnit med mycket mer om det inte hade varit för mitt ynkliga hälsotillstånd. Det känns som att jag svek mina nära och kära, eftersom jag inte orkade umgås. Bortkastad tid. Snyft.

Kommentarer
Postat av: lina

det var riktigt fint att se dig i alla fall! <3







ps. tror jag glömde min mössa hos dig. vet du nåt om det? ds.

2008-12-30 @ 00:56:26
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: AnnG

Det var inte bortkastad tid babe, du var ju däär ändå! och jag tror att din familj tycker att en sjuk märd är ju mycket bättre än ingen märd alls! och när vi träffade dig var du långt ifrån tråkig :)

2008-12-30 @ 11:16:31
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Madde

Lina: ja det var så härligt att se dig igen <3 jodå, en mössa ligger glömd hos oss, jag visste bara inte vems den var. jag ska säga till min familj att den är din och så kan du hämta den. :)



AnnG: du är gölli du :)

2008-12-30 @ 16:11:12
Postat av: Mamsen

Det är väl aldrig bortkastad tid att umgås med dig!!

Det var så roligt att få krama dig och se att du har det bra där borta.

Bara att veta att du låg och sov i ditt rum var nog för mig =)

2008-12-30 @ 17:03:15
Postat av: rawbert

nu måste jag åka till london för att bråka med dig... så får det bli!

kram

2009-01-02 @ 12:54:43
Postat av: Madde

Mor: Jag saknar dig... <3



Rå-bert: Ja, du får komma hit och bråka om du vill - men det blir bara pinsamt för mig. För varje gång jag bråkar med någon slutar det alltid med att jag inser hur töntig jag har varit. Men visst. Jag ska väl klara pinsamheter - jag är van vid sådana.

2009-01-03 @ 20:36:45
Postat av: Maria

Hej gumman!

Det var superkul att träffa dig, vi har saknat dig! kraaam

2009-01-03 @ 21:09:53
Postat av: rawbert

Jag menar inte bråka som att i faktiskt bråka utan bara mer träffas och prata :D Visst pinsamheter kan uppstå då också men kanske inte lika ofta som vid ett regelrätt bråk

2009-01-04 @ 02:20:46
Postat av: rawbert

Jag menar inte bråka som att i faktiskt bråka utan bara mer träffas och prata :D Visst pinsamheter kan uppstå då också men kanske inte lika ofta som vid ett regelrätt bråk

2009-01-04 @ 02:21:24
Postat av: Paris

Jag älskar London, tycker att det är mysigare där än hemma =P

2009-01-04 @ 12:50:50
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0