Tisdag

Den senaste tiden har mina blogginlägg inte berättat något om vad som pågår i mitt liv. Bara vad som pågår i mitt huvud. Men det är kanske lite samma sak?

Nåja, det är inte mycket mer än jobb på min livskarta just nu. Det är väl lite småtrist sådär och jag ska försöka hitta på något riktigt skoj snart - eller rättare sagt, jag ska övertala Amanda om att vi ska göra nåt riktigt skoj snart. Jag skulle verkligen behöva det. Men just nu vet jag inte vad det där superroliga skulle vara... Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag tror också att du behöver göra någonting skoj. men eftersom vi inte är lediga tillsammans någon gång den här veckan tycker jag att du tar och hittar på något skoj på egen hand. du kommer aldrig att må bättre om du sitter inne på rummet alldeles ensam en ledig dag. gå på stan, gå på marknad, gå på museum, sätt dig på en buss och se vart du hamnar, gå på bio - det finns så många olika möjligheter och jag tror inte att det spelar någon roll vad du gör, bara du gör någonting. <3

2008-12-10 @ 09:34:13
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jag har ett tips som jag själv gärna skulle vilja göra.. Men aldrig har gjort. Det finns en restaurang i London där man äter i totalt mörker(för att få känna på hur det skulle vara att vara blind). Det skulle vara grymt kul och spännande. Kolla upp det tycker jag!!!!!=)

2008-12-11 @ 13:08:39
URL: http://lindasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Madde

Amanda: Ja jag bör nog ta tag i det där med att jag aldrig hittar på något. Men du förstår, jag har inte känt för att göra något den senaste tiden... Tack för att du är min vän! <3



Linda: Nämen vad spännande, det där ska jag titta närmare på! :)

2008-12-11 @ 19:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0