Waterloo, couldn't escape if I wanted to.

Här sitter jag och lyssnar på Abba. Amanda äter frukost och ska snart bege sig till jobbet. Vad ska då jag göra fram tills jag börjar jobba? Duscha... och sen inte göra något vettigt alls. Men klockan tre (fyra enligt svensk tid) kommer ju en viss man och hämtar sina avdumpade väskor och jag antar att jag måste förbereda mig för detta sista möte. Vad ska jag säga och vad ska jag göra för att det ska sluta på bästa sätt? För att det ska sluta på ett sätt som gör att jag kan gå vidare och känna att jag fått allt sagt? Jag vill inte att jag, innan han har gått ut genom vår dörr, ska ha sagt fel saker eller inte sagt nåt alls.

Knepigt värre. Men det får väl bli som det blir. Det får bli som det är menat att vara.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Jag har Mamma Mia filmen!

Den ska jag titta på i helgen.

Puss

2008-12-05 @ 13:00:51
Postat av: Madde

Kära mor: Åh! :) Den är så himla bra :D Puss

2008-12-05 @ 14:24:21
Postat av: lina

it's going to be fine. pråmis.

2008-12-05 @ 15:28:50
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: AnnG

den very last meningen av den här gillar jag very much. för det stämmer precis. och jag är stolt över dig nu i efterhand! det blev precis som det skulle, jag lovar :)

2008-12-05 @ 17:08:04
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag är mighty proud of you, sambo. you did it, and youu did it well too!

2008-12-06 @ 00:36:26
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: Madde

Lina: <3



AnnG: Jag vet att du gillar det. :) Men jag tycker att det är så himla jobbigt att det blir som det blir av en anledning. Iallafall när det inte blev som man ville. Förstår du hur jag menar?

2008-12-06 @ 01:37:57
Postat av: Madde

Amanda: Tack! Men riktigt som jag önskat blev det ju inte. Och det klandrar jag mig själv lite för, att jag inte tog chansen tidigare. Men å andra sidan är det inte bara mitt fel. Jag kunde inte rå för att grannarna kom hem samtidigt och sådär. Det är ju densombestämmers fel!

2008-12-06 @ 01:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0